f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 6/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10  »   DALEJ » 


  Sobota · 10 Grudnia · 2005   -  [1] temat

Half-Life 2 – Gra Roku w sklepach
02·11·2004 - 10:00 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Poniższa informacja jest oficjalną notką prasową wydawcy:

Electronic Arts Polska poinformowało, że w dniu dzisiejszym odbyła się polska premiera specjalnej edycji Half-Life 2 – Gra Roku. Ten wspaniały tytuł dostępny jest wyłącznie w wersji PC DVD.

Krytycy są zgodni – Half-Life 2 została uznana „Grą Roku” przez ponad 35 organizacji z całego świata. Half-Life 2 to zupełnie nowy wymiar, trzymającej w napięciu, wymagającej i emocjonującej części pierwszej. Kontynuacja oferuje przerażający poziom realizmu i wrażliwości otoczenia na interakcję. Otwiera drzwi do świata, w którym gracz ma wpływ na każdy element wirtualnej rzeczywistości, poczynając od środowiska uwzględniającego model fizyki, aż po zachowania – a nawet emocje – zarówno przyjaciół, jak i wrogów.

Poza wielokrotnie nagradzanym trybem dla jednego gracza, Half-Life 2: Gra Roku zawiera także oryginalną grę Half-Life, odświeżoną za sprawą zupełnie nowego silnika graficzne Source. Ponadto, w zestawie znajdą się także dwie najpopularniejsze gry sieciowe - Half-Life 2: Deathmatch oraz Counter-Strike: Source.


Zawartość edycji Half-Life 2 - Gra roku:

  • Half-Life 2
  • Half-Life 2: Deathmatch
  • Half-Life: SourceTM
  • Counter-StrikeTM: SourceTM

    Najważniejsze cechy Half-Life 2 - Gra Roku:

  • Kontynuacja jednej z najlepiej sprzedających się gier na komputery osobiste wszech czasów.
  • Niesamowita zawartość: w skład zestawu wchodzą gry: Counter-Strike: Source, Half-Life: Source oraz Half-Life 2: Deathmatch.
  • Zaawansowany system sztucznej inteligencji.
  • Szczegółowo dopracowane środowisko, gwarantujące niesamowitą oprawę wizualną rozgrywki.
  • Cyfrowi aktorzy: Najbardziej szczegółowo dopracowane postacie, jakie kiedykolwiek stworzono na potrzeby gry komputerowej.
  • Niespotykany wcześniej model fizyki świata gry: Przedmioty i obiekty zachowują się zgodnie z prawem grawitacji, zasadą tarcia i wyporności.
  • Pełna napięcia fabuła przypadnie do gustu graczom, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko akcji i strzelania.

    Oficjalny serwis internetowy gry Half-Life 2 dostępny jest pod adresem: www.half-life2.com

    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




  •   Czwartek · 8 Grudnia · 2005   -  [1] temat

    DayHard Mod już dostępny!
    02·11·2004 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Modyfikacja DayHard trafiła do szerokich otchłani sieci. Jest to mod Single Player, w którym wcielimy się w Morgana Freemana. Nie, nie Gordona, tylko Morgana, młodszego brata legendy FPP. Jedyną różnicą jest to, że ów brat jest wysportowanym chłopakiem i nie pasuje mu używanie gravity-guna, czy innych futurystycznych pukawek. Fascynują go wschodnie sztuki walki z użyciem wszystkich przedmiotów znajdujących się pod ręką. Także żołnierze Combine'u, używają wyłącznie broń białą.



    Modyfikacja dostępna jest do ściągnięcia stąd(klik!). Więcej o epizodzie przeczytacie na oficjalnej stronie - www.smanu85.it.

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj




      Niedziela · 4 Grudnia · 2005   -  [1] temat

    Source.mapping Center - Koniec konkursu! Głosowanie!
    02·11·2004 - 04:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Redakcja serwisu Source.mapping Center zakończyła tygodniowy konkurs na stworzenie mapy. Drugi już konkurs cieszył się nieco mniejszą popularnością, ale może przez to, iż poprzeczka tym razem zawieszona była troszeczkę wyżej. Za zadanie mapperzy mieli stworzenie mapy dla pojedynczego graczy(Half-Life 2), a wszystko miało opierać się na temacie - Więzienie.

    Do głosawania zapraszam do tego topicu(klik!), punktując poszczególne mapy w skali 1(źle)-5(b.dobrze). Aby ściągnąć mapy trzeba wejść tutaj(klik!). Głosowanie trwa do jutra!

    Źródło: Source.mapping.pl Komentarze | Dodaj




      Sobota · 3 Grudnia · 2005   -  [2] tematy

    D.E.A.D - Potrzebne nowe siły!
    02·11·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modyfikacji D.E.A.D. potrzebują napływy nowej siły, czyli po naszemu znowu niektórzy pokazali swój słomiany zapał i brakuje paru rąk do pracy. Wymagane są podstawy języka angielskiego i umiejętność programu do moddowania, zależnie od posady na którą się ktoś zgłosi. Jeśli ktoś nie pamięta, o co chodzi w modyfikacji D.E.A.D., to krótką ją przybliżę. Na zwykłe, szare ulice wdzierają się zjawy, zombi, czyli tytułowa śmierć, niosąca za sobą... śmierć.




    Wracając do tytułu newsa, autorzy potrzebują do pracy:

  • Twórca postaci
  • Twórca broni
  • Twórca skinów
  • Twórca map
  • Twórca tekstur
  • Twórca Animacji

    Więcej informacji na temat modu odnajdziecie na oficjalnej stronie gry: www.deadmod.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


  • Age of Chivalry - Próby wersji Alpha
    02·11·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
    W ostatnich latach na topie są historię magicze, nadprzyrodzone, fantastyczne, jak między innymi Harry Potter, Władca Pierścieni, czy Opowieści z Narnii. Twórcy modyfikacji Age of Chivalry, wpadli na pomysł, aby połączyć trochę elementów, które kręcą dzisiejszą młodzież, jak i graczy oraz dodać jakąś ciekawą fabułę.

    Pierwsze alpha testy gry były przeprowadzone pod okiem wybranych(zgłoszonych wcześniej) graczy. Gracze używali wszystkich sprzętów potrzebnych recenzentom, do tego stopnia, że myszka została bez kabla, a przyciski "WSAD" wypadły z klawiatury. Dziękujemy im za trud i poświęcenia, a przy okazji obejrzyjmy screeny z najwcześniejszej wersji modu.



    Oficjalna strona modyfikacji na której znajdziecie więcej screenów, jak i dokładny opis misji pod kryptonimem "Krucjaty krzyżowców - testy alpha" znajduję się pod tym adresem - www.age-of-chivalry.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze[1] | Dodaj




      Środa · 30 Listopada · 2005   -  [2] tematy

    Poprawki do Garry Mod
    02·11·2004 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Po raz kolejny Garry Newman pokazuję, że jego oczkiem w głowie jest modyfikacja. Pracuje nad nią już kolejny miesiąc i można powiedzieć, iż coraz więcej graczy przekonuje się do jego dzieła. Oto najnowsze wprowadzone poprawki.

  • Menu spawnowania teraz dostosowuje się do różnej rozdzielczości ekranu
  • Menu spawnowania SWEPów
  • Bronie z CS'a
  • Licznik mordu NPCów

    Wszystkie mirrory z których możliwe jest ściąganie tej wersji podane są na tej stronie.

    Źródło: HalfLife2.pl Komentarze | Dodaj


  • Rozmowa z Doug'iem Lombardi
    02·11·2004 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Parę dni temu redakcja serwisu HL2World.com przeprowadziła całkiem spory wywiad z rzecznikiem prasowym Valve Software - Doug'iem Lombardi. Cały wywiad można przeczytać tutaj(klik!).

    Is there currently a targeted completion date for HL2: Aftermath? Also what is Valve planning on doing after the release as far as new games?

    Doug Lombardi: We're currently targeting Q1 2006 (Feb/March) for the release of Aftermath. Right now, the plan is to release it via Steam and in various retail box offerings. We haven't announced what's after Aftermath, but I'm sure we'll think of something.
    Zapraszam do czytania wywiadu!



    Źródło: HL2 World Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.142733 sek.