f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 7/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10  »   DALEJ » 


  Sobota · 26 Listopada · 2005   -  [1] temat

Source Mapping Cente - Konkurs 2 Start!
02·11·2004 - 02:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Rozwinięcie tematu poprzedniego newsa, czyli dokładne zasady konkursu.

Gra: Half - Life 2: Single Player
Temat mapy: Więzienie
Czas: Tydzień
Start czasu: Piątek 25.11.05, godz. 17:30
Nagrody:

1. Możliwość wyboru tematu na kolejny konkurs, ranga na forum oraz respect.
2. Wymienienie nicka w newsie oraz satysfakcja.
3. j.w. chyba, że jeszcze coś wymyślimy.

Lista uczestników: W konkursie udział weźmie ten, kto odda mapkę na czas.

Wyjaśnienie tematu:

Unit-6 pisze:

Poprzeczkę miałem dać nieco niżej, ale mamy robić beznadziejne mapki czy coś fajnego w której zaczynamy z więzienia. "Tak, tak więzienie" - Każdy sobie wymyśli coś, co by tu zrobić, że nagle drzwi się otwierają, czy też wymyśli sobie może coś bardziej skomplikowanego... . Temat oprócz tego, że jesteśmy w więzieniu daje dużo możliwości, więc to już od Was zależy czy wychodząc z więzienia niefartem nas ktoś złapie i powie "Bileciki do kontroli" HUH WTF? Możecie nawet zrobić (tylko więzienie) i 4 metry dalej koniec levelu, ale trzeba zrobić jakieś tam prymitywne zakończenie na koniec mapki. Doszedłem do tego siedząc na moim świetnym fotelu o 11:10 - "Po co mamy robić mapy do CS'a skoro nikt na nich nie gra?" A mapkę singlową się przejdzie. No i może ktoś sobie doda jakieś elementy?? Czy to jakiś dźwięk czy "wariatów z papierosem przy kanistrze z benzyna(takich nam nie brakuje)" - to są rzeczy wymagane na levelu. Czasu będzie na to sporo... . Nie krzywcie się! Chcecie robić mapy jakieś ciekawe czy siedzieć w Counter Strike'u na żałosnych mapach AIM_? To zależy od was.
Czyli obowiązkowo:
  • Ma być to mapa Single Player
  • Ma się zaczynać w więzieniu
  • Napisy końcowe - tutorial!

    Kiedy skończysz mapę wyślij ją, wraz z czterema screenami na adres [email protected], temat maila musi być nazwany "[SMC MC2] {twój_nick}", w mailu powinien być też podany twój numer GG.

    Źródło: Source.mapping.pl Komentarze | Dodaj




  •   Środa · 23 Listopada · 2005   -  [1] temat

    Source.mapping Center - Nowy konkurs!
    01·11·2004 - 23:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Jako, że od ostatniego konkursu organizowanego przez serwis source.mapping.pl minęło już sporo czasu został zorganizowany nowy. Temat oraz szczegółowe zasody zostaną ogłoszone w piątek (25 listopada) ok. godziny 18.00, a konkurs w zależności od tematu wymyślonego przez zwycięzce poprzedniej edycji będzie trwał 3 (do poniedziałku) lub 4 dni (do wtorku). W poprzedniej edycji wpłynęło 8 prac, co jest wg. autorów naprawdę dobrym wynikiem i mają nadzieję że tym razem frekwencja niższa nie będzie.

    Zapraszamy do przeczytania tego newsa: Ogłoszenie konkursu.
    Za to wypowiadać można się w tym topiku: Forum - Temat konkursu.

    Źródło: Source.mapping.pl Komentarze | Dodaj




      Sobota · 19 Listopada · 2005   -  [1] temat

    Half-Life 2 Xbox już w sklepach - Electronic Arts Polska
    01·11·2004 - 19:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Electronic Arts Polska poinformowało, że w dniu dzisiejszym odbyła się premiera Half-Life 2 w wersji na Xbox®. Ta gra na nowo definiuje kryteria konsolowej zabawy, za sprawą zaskakującego realizmu i żywych reakcji środowiska, w którym rozgrywa się akcja. Napędzana technologią Source, Half-Life 2 na Xbox oferuje najbardziej wyszukane postacie, zaawansowaną sztuczną inteligencję, powalającą na kolana grafikę i rozgrywkę uwzględniającą realistyczny model fizyki świata gry.

    Half-Life 2 w wersji na Xbox to ta sama, wielokrotnie nagradzana, gra dla jednego gracza, dostosowana i zoptymalizowana specjalnie z myślą o konsoli Xbox. Cechuje się równie zaawansowanym systemem sztucznej inteligencji, oszałamiającą grafiką i rozgrywką opartą o model fizyki znany z wersji na komputery osobiste. Half-Life 2 na Xbox stanowi bezkompromisową konwersję na konsolę, gwarantując nawet lepsze efekty specjalne oraz grafikę. Half-Life 2 na Xbox to zupełnie nowy wymiar trzymającej w napięciu, wymagającej i emocjonującej wersji na komputery osobiste. Gra oferuje przerażający poziom realizmu i wrażliwości otoczenia na interakcję. Otwiera drzwi do świata, w którym obecność gracza ma wpływ na otoczenie, poczynając od środowiska opartego na modelu fizyki, po zachowania – a nawet emocje – zarówno przyjaciół jak i wrogów. Gracz ponownie wciela się w rolę naukowca Gordona Freemana, by ruszyć do akcji na Ziemi opanowanej przez obcych. Okazuje się, że bogactwa naturalne zostały niemalże kompletnie zużyte, ludzie są uciskani, a ich liczba systematycznie maleje. Freeman zostaje zmuszony do podjęcia wyzwania nie do pozazdroszczenia. Jego zadaniem jest uratowanie świata przed zagrożeniem, które sam wywołał w Black Mesa. Wielu ludzi – ludzi, na których mu zależy - liczy właśnie na niego.

    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




      Piątek · 18 Listopada · 2005   -  [1] temat

    WarCry - Aktualizacja
    01·11·2004 - 18:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Bardzo ciekawie wyszły twórcom modu WarCry, rendery jednego z goblinów(całkiem zielono ;). Oto najnowsze dzieło:



    Autorzy informują równocześnie, że na dniach zostanie wypuszczona masa renderów i modeli broni, a już na wiosnę będziemy mogli cieszyć się z kolejnego pełnowartościowego modu(oby po raz kolejny autorzy nie porzucili projektu). Nic tylko czekać i oglądać co się dzieje w świecie goblinów.

    Oficjalna strona modu: www.warcrymod.com

    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj




      Czwartek · 17 Listopada · 2005   -  [1] temat

    Incoming: Source - Nowości!
    01·11·2004 - 17:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modyfikacji Incoming: Source powoli kończą tworzyć projekt od strony graficznej, aby przejść do dużo trudniejszej sprawy jaką jest kodowanie gry. Oto obrazek na zachęte ;).



    Widać ręke fachowców w tworzeniu dzieła, bowiem niektóre z obrazków wyglądają przecudnie.

    Oficjalna strona modu: www.imcoming-source.net

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.129313 sek.