f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | ScorPion (26...

Wywiady

ScorPion (26.04.2005)

Czołowy gracz HL2:DM na Polskiej scenie!

Opowiedź trochę o sobie.

Mam na imię Rafał, znany na scenie pod ksywą ScorPion. Chodzę do III klasy gimnazjum i właśnie dziś jestem po testach humanistycznych.



Jak zaczęła się twoja gra na scenie HL2:DM?

Był to raczej spontan, niż zaplanowany zakup. Razem z bratem [NMS] poszedłem do hipermarketu na zakupy, chodziliśmy sobie w oddziale z grami i nagle w oko nam wpadł nam HL2. Spontanicznie kupiliśmy grę i zainstalowaliśmy ją. Początkowo zachwycaliśmy się single playerem, jednak po odpaleniu HL2:DM nie mogłem się odciągnąć i szybko zapisałem się do ladderów w ESL oraz CB. Pierwszym klanem w HL2 był [HA] (Herbs Army), jednak nie wiązałem z tą drużyną żadnej przyszłości i przyjąłem propozycje dojście do klanu quiet Storm.



Czy trenowałeś z klanem albo sam?

Jedyne co robię, to gram 1/1 w esl i cb. Czasami raz 1on1 w tygodniu, czasami na dwa tygodnie. Z klanem gramy tylko mecze obowiązkowe, w ligach, cupach. Nie trenujemy specjalnie, u nas każdy jest odpowiedzialny za swoja grę, ma wygrywać pojedynki i w ten sposób cały mecz. Stawiamy na skill i dyscyplinę podczas gry.



Wiążesz jakoś przyszłość w gamingu (nie tylko HL2:DM)?

Jeżeli chodzi o mnie, to wiązałem z CS-em, jednak bez serwera, narazie nic z tego. Myślę, że w sytuacja w moim klanie [który bardzo kocham] się szybko zmieni i w końcu będziemy dostrzegani na scenie. Jeżeli chodzi o HL2, to będę grał dalej, jednak również brak sponsoringu powoduje to, iż nie mogę podbić czołowe miejsca w Europie w ESL, zaś CB jest mało aktywne, więc bez większego trudu zdobyłem pierwsze miejsca w ladderach eu i pl. Myślę, ze w przyszłości będę musiał zająć się kwestią serwera do HL2, dzięki któremu perspektywy moje będę pozytywniejsze.



Czy da się jakoś zmobilizować Polską scene HL2 by powstała z prochu?

Tak, myślę, że więcej reklam przyciągnęłoby uwagę Polaków. Lany oraz turnieje internetowe [1/1, 2/2] na pewno miałyby duży wpływ na dalszy rozwój sceny HL2 w Polsce.



Liczysz na jakieś większe sukcesy z qS albo w duelu?

Uważam, iż qS jest najsilniejszym chwilowo klanem. Jesteśmy bez porażki w rozgrywkach 4/4, jedyną przegraną odnieśliśmy długi czas temu, kiedy zabrakło nam gracza i zagrał nasz rezerwowy kolega. Niestety juz odpadliśmy w CB Spring Cupie, ponieważ klanowiczowi spalił się dysk twardy, admin zgodził się na przełożenie meczu, lecz przeciwnik koniecznie chciał wygrać walkowerem ... Myślę, ze w większych turniejach, qS pokaże co potrafi, jedynym przeciwnikiem może być multi clan EFF-KULT, który bardzo szanuje. W duelu myślę, że jak będę miał wolna chwile i ochotę na grę, to na pewno walczyć będę w czołówce, czekam na turniej 1on1.



Narazie plasujesz się na pierwszym miejscu w CB i w czołówce ESL. Czy nie ma graczy twojego poziomu?

Na pewno są, jednak nie miałem chyba jeszcze okazji się z nimi zmierzyć. Wkrótce odbędzie się mecz w cb, w którym rozegram mecz z graczem, który ma drugie miejsce w ESL EU, mający na 26 meczy, 6 przegranych. W meczach z jego drużyna 4on4 nieraz ich juz pokonaliśmy, więc myślę, że walka będzie zacięta, jednak mam nadzieje, ze wynik skończy się na moja korzyść.



Czy są jakieś plany powstania NationsCupa HL2?

Tego to ja nie wiem, o nim możemy się ewentualnie dowiedzieć coś od YoGiego - polskiego admina HL2 w CB. Z tego co słyszałem, powstała już reprezentacja fińska, a Anglia powoli też zaczyna nabór do kadry narodowej.



Czy w Polsce znajdzie się tyle dobrych graczy aby zgłosić drużynę?

Cieżko powiedzieć, ze wybór graczy jest bardzo niski i dlatego uważam, iż chwilowo byłoby to niemożliwe. Mam jednak nadzieje, ze paru graczy się zainteresuje HL2, dzięki którym powstanie silna drużyna.



Dziękuję za wywiad i życzę szczęścia na scenie HL2:DM jak i na egzaminach.






 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Mozart
Aktualizacja: 05·12·2004 - 03:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 7 Października · 2022
Strona wygenerowana w 0.096592 sek.