f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 10/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  »   DALEJ » 


  Wtorek · 18 Października · 2005   -  [2] tematy

Neotokyo - Nowy mod?
31·10·2004 - 18:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Ostatnio na topie jest modyfikacja Dystopia, która przedstawia świat jako wielki cyberpunkowy organizm, a co jeśli autorzy dodaliby skośne oczy postaciom? Wiem, zabrzmiało to troszkę rasistowsko, ale co by się stało gdyby w grach zaczęły pojawiać się widoczne rasy ludzkie? Murzyni, mulaci, żółci(skośni)? Modyfikacja Neotokyo ma być raczej eksperymentem niż modem nastawionym na graczy. Twórcy chcą sprawdzić, czy inne nacje nie odrzucą gry nastawionej na Japończyków, na razie do zobaczenia mamy pierwsze screeny.



Źródło: HalflifePlanet Komentarze | Dodaj


Gang Life - Aktualizacja
31·10·2004 - 18:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Twórcy zabrali się szybko za nadrabiania zaległości po przenosinach z silnika Call of Duty. Widziałem screeny z tam tej wersji i teraz porównując je można powiedzieć, że autorzy podjęli słuszną decyzję. Modele prezentują się świetnie, to samo można powiedzieć o renderach, screenów na razie brak. Obejrzyjmy, więc najnowsze dzieła.



Oficjalna strona modu: www.gang-life.com

Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj




  Piątek · 14 Października · 2005   -  [4] tematy

Hidden: Source Beta 2
31·10·2004 - 14:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
Druga odsłona wersji beta modu Hidden: Source została oddana w ręce graczy. Od poprzedniej wersji zmieniło się praktycznie wszystko (!!!) oprócz samej koncepcji. Rozgrywka przypomina Predatora - jeden z graczy jest prawie niewidzialny lecz posiada możliwośc korzystania tylko z noża i kilku granatów, natomiast reszta graczy odziana w mundury Marines stara sie owego "Ukrytego" (Hidden) wysłać na tam ten świat. Ponieżej dwa mirrorki.

Hidden: Source - mirror 1
Hidden: Source - mirror 2

Źródło: Half-Life2.PL Komentarze[1] | Dodaj


Dodgeball Alpha 6 - Wydany!
31·10·2004 - 14:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Kolejna odsłona modyfikacji Dodgeball Alpha została wypuszczona do sieci przez twórców. Oznaczona jest numerkiem 6 i wprowadza wiele zmian do tej "piłkowej" odmiany silnika Source.


  • Nowa mapa db_hangar
  • Zaktualizowane mapy: db_scycraper, db_tetriz, db_schoolgym i db_eastLA
  • Nowy dźwięk uderzenia dla "SlimBalla"
  • Nowe skiny dla rebeliantów i żołnierzy Kombinatu, aby łatwiej było ich rozróżnić
  • Awarie wywołane przez pamięć zostały usunięte, tak samo jak inne bugi zgłoszone do autorów
  • Dodano tryb Arcade, w którym za uderzenie wrogiego gracza dostaje się punkty doświadczenia, za które można kupować udoskonalenia do piłek



    Oficjalna strona modu: www.dodgeball.xsystemmods.com

    Źródło: Half-Life2.PL Komentarze | Dodaj


  • Monitor z HDR?
    31·10·2004 - 14:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Tym razem news czysto techniczny. Otóż pewna firma o nazwie BrightSide Technology przedstawiła swój najnowszy produkt. Co prawda nieukończony, jednak bardzo interesujący. Jest to pierwszy na świecie monitor LCD, w którym najbardziej wyjątkowe jest to, iż wspiera on w pełni technologię HDR, wykorzystywaną między innymi w Half-Life 2: The Lost Coast, czy Day of Defeat: Source.

    Jeszcze schowany w anonimowym biurowcu w Vancouverze, w Kanadzie, zapowiada dużą rewolucję w technologii wyświetlania obrazu. W schludnych, wielkopowierzchniowych biurach BrightSide Technology, zespół badaczy zwrócił się do University of British Columbia by rozwinąć pierwszy na świecie projekt wyświetlania technologii High Dynamic Range (HDR).


    Więcej o samej technologi możecie przeczytać tutaj, bądź na stronie BrightSide Technology. Zachęcam do zapoznania się z informacjami na ten temat, gdyż być może już niedługo tego typu monitory LCD będą standardem.



    Źródło: f·p·p · c·s Komentarze | Dodaj


    Steam news
    31·10·2004 - 14:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Najnowszy STEAM news jest dosyć ubogi, bowiem zawiera tylko drobną aktualizację silnika pierwszej części Half-Life'a.

    Half-Life 1: Engine

  • Updated Half-Life 1 engine's interaction with Steam in preparation for the release of a new Steam client

    Wszystko zostanie standardowo pobrane przy kolejnym połączeniu ze STEAM'em, może już przez nowego STEAM'a?

    EDIT:

    STEAM client

  • Fixed HTML control not displaying correctly under Windows 98
  • Improved launching behavior of 3rd party games
  • Stopped storefront page from loading when using the mini-games list
  • Fixed "Processing ..." label staying visible after Steam had finished launching

    Źródło: Steam News Komentarze | Dodaj




  •   Wtorek · 11 Października · 2005   -  [1] temat

    Pirates, Vikings and Knights II - Aktualizacja
    31·10·2004 - 11:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Świat przedstawiony w modyfikacji Pirates, Vikings and Knights II pozwoli nam podróżować po najróżniejszych lokacjach, zaczynając od opuszczonych wiosek, przez zamki, aż po bezludne wyspy. Mod jest ulepszoną wersją, ponieważ tworzona jest na graficznym silniku Source, autorzy powoli zbliżają się do wypuszczenie gry, ale jak dotąd pokazują nam tylko poszczególne, ukończone screeny i modele. Oto najnowsze.



    Oficjalna strona modu: www.pvkii.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj




      Poniedziałek · 10 Października · 2005   -  [1] temat

    Heat of Battle - Aktualizacja
    31·10·2004 - 10:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Jeśli Day of Defeat: Source, Call of Duty, czy seria Medal of Honor nie spełnia twoich oczekiwań, a modyfikacja World War 2 nie przypadła Ci do gustu to znaczy, że musisz czekać na Heat of Battle. Mod ten przeniesie nas na fronty drugiej wojny światowej, gdzie stoczymy zażarte boje. Na razie twórcy cieszą nam oczy modelami.



    Oficjalna strona modu: www.heatofbattle.net

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj




      Sobota · 8 Października · 2005   -  [1] temat

    Wersja beta nowego STEAM'a?
    31·10·2004 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Tak, już można testować nową wersje STEAM'a. Wszystko za sprawą paru sztuczek. Aby odpalić u siebie nowy interface Steam'a należy uruchomić go z parametrem "-clientbeta betaui". Aby to uczynić, we właściwościach skrótu w polu "Element docelowy" dopisujemy "-clientbeta betaui". Po zabiegu tym pole to powinno wyglądać mniej więcej tak: "C:Program FilesSteamSteam.exe" -clientbeta betaui Po odpaleniu takiego skrótu Steam zaktualizuje sie do wersji beta. Aby pozbyć się nowego interfejsu, wystarczy poprostu usunąć parametr "-clientbeta betaui", a Steam sam pobierze starą wersję.



    Źródło: Half-Life2.PL Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
    Strona wygenerowana w 0.158943 sek.