f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Blue Shift | Solucj...

Blue Shift

Solucja

Oto macie przed sobą kompletny sposób przejścia Half Life: Blue Shift. Proponuję jednak jak najmniej używać tego opisu, bo zepsujecie sobie zabawę. Słowa te kieruję w szczególności do starych wyjadaczy, którzy przechodzili HL i HL: Op4 po n razy.
Mi zajęło przejście Blue Shifta (na średnim poziomie trudności) trochę ponad 2 godziny. A to tylko dlatego, że jest parę trudniejszych zagadek. Gdybym chciał iść według tego lub innego opisu to pewnie ukończyłbym BS'a w 30 min. (a może i mniej!) Z tego powodu starałem się pisać w taki sposób, aby najpierw tylko was nakierować na jakiś problem. Dlatego jeżeli widzicie pytanie: "jak mógłbyś się tam dostać?" to najpierw popróbuj, a jeżeli dalej nie wiesz to dopiero wtedy przeczytaj dalej.

Gra zaczyna się trochę przudługawym wstępem w pociągu. Wszystko fajne, ale przecież takie coś już było w Half Life. Nic to, porozglądaj się trochę, później poczytaj pojawiające się informacje. Witaj w pracy B.Calhoun!

INSECURITY
Wysiadaj z pociągu i poczekaj. W między czasie gdy ochroniarz próbuje otworzyć ci drzwi zobacz kto nadjeżdża. Ok, jeżeli już jesteś w środku zasuwaj wzdłuż zielonej linii. Następnie odnajdź linię czerwoną Personnel Facilities. Dojdziesz do szatni, znajdź swoją szafkę i zabierz kamizelkę.
Teraz z powrotem i dalej wzdłuż linii niebieskiej Armory (wchodź do windy). Podejdź do faceta w okienku. Da ci broń, jak masz ochotę to idź poćwicz strzelanie (przy okazji będziesz mógł zabrać trochę amunicji).
Wróć się do miejsca gdzie zaczynałeś. Teraz ochroniarz otworzy ci drzwi (czerwona linia H-E Particle Labs).

Dojdziesz do grupki osób próbujących naprawić komputer. Poczekaj chwilę i zobacz jak im pójdzie.
W drogę. Od profesora czytającego gazetę dowiesz się, że pociąg do sektora G nie przyjedzie. Trzeba będzie pójść piechotą. Znajdź drabinkę pod tabliczką Maintenance Acces. Potem przez drzwi i na dół. Po prawej za kratą masz włącznik prądu. Wiesz co masz z nim zrobić. Następnie odsuń beczkę od drzwi i wchodź. Tuż za nimi masz włącznik światła.
Dojdziesz do przejścia. Poczekaj aż przejedzie pociąg i dopiero wtedy opuść most (przyciskiem). Jedyna droga prowadzi do głównej windy sektora G. Wejdź i wciśnij któreś piętro (naukowcy nie mają odpowiedniego dostępu). A potem patrz i słuchaj...

DUTY CALLS
Weź łom i porozwalaj sobie skrzynki. Na dole są drzwi z elektrycznym zamkiem. Od zamka odchodzą dwa kable, jeżeli dowiesz się gdzie idą, może będziesz mógł go wyłączyć...

Rozwalając wszystkie skrzynie dojdziesz do pomieszczenia w którym słychać dźwięk transformatora. Kable dochodzą do skrzynki którą należy rozwalić. Drzwi na dole są już otwarte.

Dojdziesz do pomieszczenia z rozlanym na podłodze kwasem (screen 1). Poruszaj się więc po stołach. Wchodź do widocznych na screenie drzwi po lewej. Co? Zapomniałem powiedzieć o Headcrabach? O przepraszam, zupełnie wyleciało mi z głowy :) Weź ammo i wchodź po drabinie. Pogadaj z profesorkiem i zastanów się, jak mógłbyś się stąd wydostać?

Jedyne możliwe wyjście jest za kratami zablokowanymi przez beczki.

Nie schodź jeszcze na dół. Znajdź takie miejsce z którego mógłbyś strzelić w te czerwone baryłki. Wchodź przez dziurę.
Jak znajdziesz wiszącą windę, to na nią wchodź ale najpierw wciśnij przycisk.

Obok bramy do północnego tunelu (North tunnel) masz drzwi. Tam sobie otworzysz bramę południową (South tunnel acces). Zasuwaj.

Zabierz przygniecionemu ochroniarzowi rzeczy. Nie będą mu już potrzebne. Po lewej masz panel sterujący windami. Posługując się dźwigniami ustaw windy mniej więcej tak jak na screenie 3. Potem wskocz na panel, z panelu na pierwszą windę, z niej na skrzynie, dalej na drugą windę a z niej skocz z rozbiegu na drabinkę.

Górą dotrzesz do miejsca gdzie zaatakują ciebie Slave'y. Gdy się ich pozbędziesz znajdź drabinkę po prawej stronie (B-03).

Idąc dalej znajdziesz się w przetwórni odpadów. Idź po platformie na lewo (screen 4). Gdy dojdziesz do końca rozejrzyj się za drabinką, za pierwszym razem trudno ją zauważyć. Wskakuj na nią.

W pomieszczeniu z wiszącymi Barnacle daj nura do wody. Znajdź zawór i przekręć go. Gdy podniesie się poziom wody będziesz mógł spokojnie wyjść na suchy ląd. Nie zapomnij wziąć shotguna.

Gdy spadający Alien Slave zrobi dziurę w platformie zeskocz na rurę na dole. Powinieneś dostać się do miejsca zalanego częściowo przez wodę. Znajdź windę ale najpierw musisz ją włączyć znajdującym się naprzeciwko przełącznikiem (Generator Control). Po wjechaniu windą powinieneś dotrzeć do kanału odpadowego. Zeskocz do ścieków ale uważaj aby ciebie nie zmieliło. Płyń pod prąd dopóki nie natrafisz na drabinę.

Po wyjściu z wody wchodź przez widoczne drzwi. W następnym pomieszczeniu znajdują się dwa zawory wyłączające parę wodną. Jeden u góry i drugi na dole. Rozbiegnij się i zeskocz na tą platformę po lewej (screen 6). Tam jest jeden. Potem wejdź tu z powrotem i wskocz na drabinkę prowadzącą na górę. Tu jest drugi. Droga wolna.

Gdy będziesz znajdował się w pomieszczeniu z przełącznikiem uruchom go i wyskocz przez okienko. W pobliżu znajduje się winda na górę, załatw Slave'ów. Znajdziesz wybuchającą skrzynkę. Ciekawe po co ci ona?

Pchnij ją na dół i spokojnie poczekaj. Znowu skok do kanału, tym razem możesz bezpiecznie (prawie) przepłynąć...



 «  Wstecz    Dalej  » 










--------------------------------------
Autor: [FPP]MephiR
Aktualizacja: 08·12·2003 - 03:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 7 Października · 2022
Strona wygenerowana w 0.087343 sek.