f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 5/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


  Niedziela · 8 Stycznia · 2006   -  [2] tematy

D.I.P.R.I.P. - Noworoczna aktualizacja Polskiego dzieła!
01·12·2005 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze

Jak miło jest pooglądać jakieś polskie projekty. Jeszcze fajnie, gdyż projekt o nazwie D.I.P.R.I.P. tworzony jest na silniku Source. Zaangoważonych w powstawanie tej modyfikacji jest sporo osób, dlatego też mam wielką nadzieje, iż Polacy ukończą mod. Najnowsza aktulizacja pokazuje nam koncepcje graficzną pojazdu "Hedgehog" stworzoną przez Konrada "Qma" Wyremskiego.



Nie, to nie koniec. Oprócz tego nasi rodacy wypuścili do sieci jeszcze trzy modele, które zapewne znajdziemy poruszając się po mapach - opony, budkę telefoniczną oraz drewniany płot.



Oficjalna strona modu: www.diprip.com

Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj


Plany wydawnicze Electronic Arts
01·12·2005 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Firma Electronic Arts za pośrednictwem firmy Valve Software poinformowało o swoich najbliższych planach wydawniczych. Przeczytać można, że 28 stycznia w USA będzie można zakupić gre Half-Life 2: Platinum w której skład wejdzie Half-Life 2 oraz pare gier opartych na silniku Source. Natomiast 24 kwietnia na półki sklepowe trafi najnowszy produkt Valve - Half-Life 2: Aftermath. Jeśli nie wiecie, czy warto czekać to zapraszam do przeczytania naszej zapowiedzi.

Źródło: Gamers Hell Komentarze | Dodaj




  Piątek · 6 Stycznia · 2006   -  [1] temat

Wyróżnienia od GameSpy
01·12·2005 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
W sylwestrową noc, redakcja serwisu GameSpy.com ogłosiła wyniki konkursu GameSpy Game of the Year 2005. W paru kategoriach najlepszą pozycje zajęła nasza ulubiona gra, i to nie tylko w wersji PC. Poniżej lista docenionych.





  • Garry's Mod alias G-Mod - "PC Mod of the Year"

  • Half-Life 2 X-Box - "Game of the Year 2005 - X-Box TOP 10"

  • Half-Life 2 X-Box - "Game of the Year 2005 - X-Box Best Shooter"

  • Half-Life 2 X-Box - "Gamer's Choice Xbox"

  • Day fo Defeat: Source - "Gamer's Choice PC Action"

  • Day fo Defeat: Source - "Gamer's Choice PC Multiplayer"

    Źródło: Gamespy Komentarze | Dodaj




  •   Czwartek · 29 Grudnia · 2005   -  [1] temat

    Half-Life 2 i Lost Coast w 64-bitach chodzi wolniej, niż w 32...
    03·11·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Przed świetami Valve Software wydało nową wersje Half-Life'a 2 i dodatku Lost Coast. Nowe edycje przygotowano z myślą o posiadaczach komputerów z procesorami marki AMD Athlon 64 FX, zaś ich głównym celem była poprawa ogólnej wydajności i oprawy graficznej programów. Nie wszystko poszło jednak zgodnie z planem.

    Redaktorzy zachodniego serwisu internetowego Techgage.com postanowili porównać działanie gry na 32- i 64-bitowcu. Wyniki nieźle zaskoczyły testujących, gdyż okazało się, że Half-Life 2 w 32-bitach w wysokiej rozdzielczości „wyciąga” więcej klatek na sekundę aniżeli nowa edycja 64-bitowa gry! Podobny test przeprowadzono dla rozdzielczości 640x480 i tutaj różnica była jeszcze większa – „stara” wersja Half-Life 2 chodziła aż o około 22 klatki na sekundę szybciej! Na pocieszenie pozostał fakt, że Lost Coast w 64-bitach działał nieznacznie lepiej, niż w wydaniu 32-bitowym. Co więcej, wersja 64-bitowa może poszczycić się lepszymi efektami wizualnymi.

    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




      Sobota · 24 Grudnia · 2005   -  [1] temat

    Wesołych świąt!
    03·11·2004 - 00:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Z okazji nadchodzących
    Świąt Bożego Narodzenia
    pragniemy przesłać najserdeczniejsze życzenia.
    Niech nadchodzące Święta będą dla Państwa niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
    Życzymy, aby odbyły się w spokoju, radości wśród Rodziny, Przyjaciół oraz wszystkich Bliskich dla Państwa osób.
    Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem życzymy dużo zdrowia i szczęścia.
    Niech nie opuszcza Was pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.

    W tłumaczeniu na wolny język gracza, życzymy dużo fragów, niskich pingów, mało spotkań z lamami, noobami, cziterami i flooderami na serwerach oraz osiągnięcia jak najwięcej w e-sporcie w najbliższym 2006 roku.

    Team FPP



    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




      Piątek · 16 Grudnia · 2005   -  [1] temat

    Steam news
    02·11·2004 - 16:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[3]
    Jak co jakiś czas, po raz kolejny otrzymujemy nowe wiadomości na temat produktów Valve Software, tym razem nie jest inaczej, chociaż news, mówi nam także o grze Darwinia. Ten detal pominę i zacznę pisać o tym co interesuje graczy Half-Life'a. Autorzy proszą o zwrócenie uwagi na artykuł, który został opublikowany jakiś czas temu z serwisie Bit-Tech.net. Ów artykuł ujawnia, ponoć oficjalnie, co nowego, w najbliższym czasie, Valve chce ulepszyć w swoich produktach. Priorytetem, tuż po ukończeniu Aftermath okazały się szybkie zmiany w silniku Source, dzięki którym Day of Defeat: Source odzyska wielu fanów. Zapraszam do przeczytania tego artykułu(klik!).

    Źródło: Steam News Komentarze[3] | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 29 Marca · 2024
    Strona wygenerowana w 0.122153 sek.