f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Half-Life 2 | Br...

Half-Life 2

Broń


Łom
Bez tej broni Half-Life 2 nie byłby Half-Lifem =P. Łom jest idealnym narzędziem do rozłupywania zarówno wszelakich przeszkód, jak i głów naszych przeciwników.

Paralizator
Tą magiczną pałeczkę będziemy często widzieć w dłoniach jednostek Sił Zrzeszonych. Gdy ta jednak znajdzie się w naszych rękach, wszyscy słabsi przeciwnicy, którzy staną nam na drodze, będą co jakiś czas "wyłączani".

USP Match
Następca Glocka z pierwszej części Half-Life. Jest to piętnastostrzałowy pistolet kalibru 9mm idealnie sprawdzający się na krótkich i średnich dystansach podczas starć ze słabszymi przeciwnikami.

.357 Magnum
Niemalże "armata" znana nam z HL1. Dzięki niej będziemy w stanie jednym strzałem powalić silnego wroga. Magnum jest przeznaczony dla raczej opanowanych graczy, ponieważ gdy stracimy głowę, razem z nią stracimy amunicję, którą później trudno zdobyć.

H&K MP-7 PDW (Personal Defense Weapon)
Maszynka ta zastąpiła w HL2 MP5 znane nam z poprzedniej części. Do PDW dostępne są dwa rodzaje magazynków: 20-strzałowy i 40-strzałowy. Dobrze sprawdza się w walce z grupą słabszych postaci. Istnieje możliwość przybliżenia widoku.

XM-29 SABR OICW (Objective Invidual Combat Weapon)
Broń w rzeczywistości służąca siłom zbrojnym USA. Jest to 5.56mm karabin maszynowy z wyrzutnią granatów kalibru 20mm. Jak widać na screenie, posiada lunetę, dzięki której możemy ściągać dalekie cele.
Broń została usunięta z finalnej wersji Half-Life 2.

SPAS-12
W żadnej grze FPP nie może zabraknąć shotguna, więc i w HL2 też jest. SPAS jest idealną bronią na bliskie dystansy (na większą odległość jest praktycznie nieużyteczny). Dzięki niej możemy uśmiercić niemal każdego przeciwnika za jednym strzałem.

Gauss Gun
Broń zainstalowana na samochodzie. Za jej pomocą możemy bezpiecznie przemieszczać się na czterech kółkach.

Manipulator
Całkowicie niekonwencjonalna broń. Dzięki niej możemy przenosić różne rzeczy lub rzucać nimi w przeciwników. Idealne rozwiązanie gdy zabraknie nam amunicji.

Miotacz Feromonów
Kolejna niekonwencjonalna broń. Poprzez wyrzucane z niej kulki zwabiane są do nas MrówkoLwy, które dzięki nim wykonają każdy nasz rozkaz.

Granat
Standardowy granat. Wyciągasz zawleczkę i rzucasz. Gdy umiejętnie się nimi posługujemy, możemy wysłać do krainy wiecznych łowów przeciwnika, który np. znajduje się "za rogiem", a z którym lepiej nie mierzyć się w bezpośredniej walce.

RPG (Rocket Propelled Grenade)
Kolejna broń pochodząca z pierwszej części. Jak nazwa wskazuje, jest to wyrzutnia rakiet. Nadaje się najlepiej na cele latające lub "trudno uśmiercalne". Posiada funkcję namierzania celu, co nieraz nam się przyda, gdy koło naszych uszu będą świstać kule, a w naszej głowie panować będzie panika.









--------------------------------------
Autor: [FPP]DawSolo
Aktualizacja: 04·12·2005 - 20:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 28 Stycznia · 2022
Strona wygenerowana w 0.097685 sek.