|
|
|
Łom
Bez tej broni Half-Life 2 nie byłby Half-Lifem =P. Łom jest idealnym narzędziem do rozłupywania zarówno wszelakich przeszkód, jak i głów naszych przeciwników.
|
|
|
Paralizator
Tą magiczną pałeczkę będziemy często widzieć w dłoniach jednostek Sił Zrzeszonych. Gdy ta jednak znajdzie się w naszych rękach, wszyscy słabsi przeciwnicy, którzy staną nam na drodze, będą co jakiś czas "wyłączani".
|
|
|
USP Match
Następca Glocka z pierwszej części Half-Life. Jest to piętnastostrzałowy pistolet kalibru 9mm idealnie sprawdzający się na krótkich i średnich dystansach podczas starć ze słabszymi przeciwnikami.
|
|
|
.357 Magnum
Niemalże "armata" znana nam z HL1. Dzięki niej będziemy w stanie jednym strzałem powalić silnego wroga. Magnum jest przeznaczony dla raczej opanowanych graczy, ponieważ gdy stracimy głowę, razem z nią stracimy amunicję, którą później trudno zdobyć.
|
|
|
H&K MP-7 PDW (Personal Defense Weapon)
Maszynka ta zastąpiła w HL2 MP5 znane nam z poprzedniej części. Do PDW dostępne są dwa rodzaje magazynków: 20-strzałowy i 40-strzałowy. Dobrze sprawdza się w walce z grupą słabszych postaci. Istnieje możliwość przybliżenia widoku.
|
|
|
XM-29 SABR OICW (Objective Invidual Combat Weapon)
Broń w rzeczywistości służąca siłom zbrojnym USA. Jest to 5.56mm karabin maszynowy z wyrzutnią granatów kalibru 20mm. Jak widać na screenie, posiada lunetę, dzięki której możemy ściągać dalekie cele. Broń została usunięta z finalnej wersji Half-Life 2.
|
|
|
SPAS-12
W żadnej grze FPP nie może zabraknąć shotguna, więc i w HL2 też jest. SPAS jest idealną bronią na bliskie dystansy (na większą odległość jest praktycznie nieużyteczny). Dzięki niej możemy uśmiercić niemal każdego przeciwnika za jednym strzałem.
|
|