f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 17/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20  »   DALEJ » 


  Piątek · 2 Września · 2005   -  [3] tematy

Age of Chivalry - Aktualizacja modu
09·12·2004 - 02:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Zespół tworzący mod Age of Chivalry, który przeniesie nas w okres wypraw krzyżowych na bliski wschód, po to by odzyskać ziemie świętą, zebrał bardzo dobry kolektyw grafików, którzy spełniają swoją funkcję wyśmienicie. Wystarczy spojrzeć na najnowsze screeny, rendery oraz koncepcje artystyczne. Oto one:

Screeny z map



Modele i rendery



Koncepcje artystyczne



Oficjalna strona modu: www.age-of-chivalry.com

Źródło: Half-Life Fallout Komentarze | Dodaj


D.E.A.D - Update sierpniowy
09·12·2004 - 02:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Chłopcy tworzący modyfikację D.E.A.D jak co miesiąc, chwalą się swoimi poczynaniami. Tym razem widać gołym okiem, iż w sierpniu odpoczywali. Zdążyli ukończyć tylko trzy rendery - piłę mechaniczną, topór oraz pistolet mk-23. Oto wspomniane rendery:



Oficjalna strona modyfikacji: www.deadmod.com

Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


Bloodthirst - nowe screeny
09·12·2004 - 02:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Autorzy modu Bloodthirst wypuścili do sieci render shotgun'a oraz parę screenów mapek. Okazuje się, że mod jest w fazie ukończenia wersji alpha, skończone już wszystke mapy oraz modele postaci, aktualnie wkładają je do map. Teraz twórcy zajmują się podkładaniem głosu. Oto wcześniej zapowiadane screeny:



Oficjalna strona modu: www.bloodthirst.org

Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj




  Środa · 31 Sierpnia · 2005   -  [1] temat

High Definition Pack w STEAM'ie!
09·12·2004 - 07:00 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Wiadomość z ostatniej chwili! Valve udało się wypuścić High Definition Pack do Blue Shift'a. Żeby go zainstalować trzeba po raz kolejny włączyć STEAM'a, a później chyba wiadomo. Niektórzy mają problemy z zainstalowniem tegoż programu, dlatego na naszym serwisie zostanie umieszczony instalator stworzony przez Sharq'a.

Dodatkowo Valve informuje o aktualizacji:

-Added Half-Life: Blue Shift game and desktop icon
-Fixed HTML control sometimes drawing incorrect scrollbar
-Updated required driver versions for Source games


Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj




  Wtorek · 30 Sierpnia · 2005   -  [3] tematy

Half-Life na automaty... ?
09·12·2004 - 06:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Prawdopodobnie już wkrótce japończycy będą grali w Half-Life'a na automatach. Serwis IGN.com donosi, jakoby Valve Software podpisało kontrakt z monopolistą na rynku automatów, czyli firmą Taito. Nowy Half-Life będzie nosił tytuł Half-Life 2: Survivor i będzie w niego można pograć na maszynie Type-X. Czy zaniedługo przyjdzie nam pograć Gordonem w salonie gier? Zobaczymy, na razie odsyłam do artykułu(klik!) na ten temat.

Źródło: Half-Life Fallout Komentarze | Dodaj


Kolejna strona o Half-Life'ie
09·12·2004 - 06:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Tym razem szeroko znany internautom serwis 1UP.com otworzył specjalną podstronę na temat legendarnej już strzelanki jaką jest Half-Life 2, głównie przeważają na niej artykuły, ale za to jakie!

Z pierwszego artykuły dowiadujemy się o 'nastawieniu' Half-Life 2: Aftermath. Rozgrywka będzie bardziej ukierunkowana na ukazanie relacji między Gordonem Freemanem, a Alyx, niż na prezentacji samego rozwoju wydarzeń w City-17. Valve chcę ukazać Alyx ze wszystkich możliwych stron, tak więc będzie ona nam stale przy nas. Podobnie jak my, będzie walczyć, pomagać i rozmawiać z nami.

Drugi tekst dotyczący The Lost Coast przekazuje nam bardzo ważną wiadomość. Wszyscy którzy widzieli pierwsze trailery Half-Life 2 zapewne pamietają o levelu rozgrywającym się w dokach pewnej opustoszałej przystani. Niestety poziom ten nie znalazł się w finalnej wersji gry. Autorzy gry postanowili wykorzystać jednak ten pomysł i to prawdopodobnie właśnie w dokach rozpoczniemy swoją przygodę z dodatkiem The Lost Coast:

Zapraszam wszystkich do konkurencji!

Źródło: hl2.pl Komentarze | Dodaj


Half-Life Deathmatch: Source.
09·12·2004 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Wcześniejszy news okazał się pomyłką, bowiem te plansze:

* Boot Camp
* Bounce
* Crossfire
* Datacore
* Frenzy
* Lambda Bunker
* Rapidcore
* Snarkpit
* Stalkyard
* Subtransit
* Undertow

Są konwersjami starego dobrego HLDM na silnik Source, o czym piszę Valve. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




  Poniedziałek · 29 Sierpnia · 2005   -  [4] tematy

Trochę informacji o Lost Coast
09·12·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
Są tą informację nie potwierdzone jeszcze przez Valve, ale opublikuje je tutaj. Otóż epizod Lost Coast zawierać będzie prawdopodobnie następujące mapy:

- Boot Camp
- Bounce
- Crossfire
- Datacore
- Frenzy
- Lambda Bunker
- Rapidcore
- Snarkpit
- Stalkyard
- Subtransit
- Undertow


Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze[1] | Dodaj


Nowa wersja Quark'a
09·12·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
W obieg trafiła nowa wersja programu Quark przeznaczona do tworzenia map. Owa wersja oznaczona numerkiem 6.5 wprowadza następujące zmiany:

-New Terrain Modes Toolbar linked to the Infobase and documentation detail.
-Contains three terrain Shape Builder patterns for making surfaces.
-Converter for other imported terrains such as GenSurf and Nem's Tools.
-Face Converters for top, bottom or both faces for shape movement together.
-Adjacent Faces Selector tool for selecting other faces touching a single one.
-Selector Dialog Input for variations of terrain movement and shaping.
-Basic Selector allows selections through all normal polys and entities.



Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj


Serial by Valve?
09·12·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Czyżby po wydawaniu serialowego Sin poprzez STEAM, nastąpiło wydawanie serialu z dodatkami do Half-Life 2? Okazuje się, iż tak. Odcinek numer jeden nazywa się... Aftermath. Po nim nastąpią kolejne wydawane średnio co 3-4 miesiące. Czy wpłynie to dobrze na markę Valve? Wydaje się być to kolejnym skokiem po kasę, ale nie od nas to zależy. To tylko zapowiedź całkowitej "serializacji" produktów Valve, bowiem zapowiadają oni, że wszystkie ich nowe produkcje będą rozpowszechniane w ten sposób - czyli w odcinkach. Co więcej, Electronic Arts podobnie zamierza włączyć się mocno w ten prekursorski trend... .

Wszelkie informację są nieoficjalne, ale można przypuszczać, że jest w nich trochę prawdy. Wszystko dokładnie przeczytamy za dwa tygodnie kiedy to wyjdzie nowy numer Computer Gaming World, w którym to znajdziemy dokładny artykuł z komentarzami twórców. Jest na co czekać!

Źródło: ImRo.Gry Komentarze | Dodaj


Nowe artykuły!
09·12·2004 - 05:00 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
W naszym serwisie wczoraj i dziś pojawiły się dwa ciekawe artykuły. Jeden to kolumna pt:"Masa pomyłek, czyli deathmatch w Half-Life 2", który opisuje błędy wydania tego addonu do Half-Life'a 2. Natomiast dziś napisałem zapowiedź dodatku do naszej ulubionej gry, chodzi oczywiście o Half-Life 2: Aftermath. Powstał dodatkowy dział o tej grze, będzie on co jakiś czas uzupełniany o ile dowiemy się więcej. Oto krótki wycinek zapowiedzi:

Po wydaniu Half-Life 2 firma Valve bardzo mocno i dokładnie dementowała plotki jakoby to miała teraz stworzyć jakiś dodatek, odpowiadali raczej, iż skupią się na kolejnej dużej części gry. Gracze byli trochę urażeni bowiem czekać kolejne parę ładnych lat na kultową grę to sporo. Jednak gamerzy spragnieni byli powrotu do City 17 i wcielenia się w sławnego Gordona Freemana. Dzięki temu już za niedługo zasiądziemy do komputera by odpalić najnowszą część - Half-Life 2:Aftermath.


Zapraszam do czytania i komentowania!

Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




  Sobota · 27 Sierpnia · 2005   -  [3] tematy

Half-Life 2 Xbox nadchodzi
09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Serwis internetowy Computer And Video Games przeprowadził wywiad ze znanym już nam pracownikiem Valve - Doug'iem Lombardi. W jednym w pytań odpowiedział na nurtujące posiadaczy konsol Xbox pytanie: "Kiedy w końcu dostaniemy Half-Life'a 2?"

Nie mamy jeszcze ustalonej daty wypuszczenia na rynek, ale "celujemy" w Sierpień/Wrzesień.


Całość wywiadu dostępna jest tutaj.



Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj


Nowe Polskie tutoriale!
09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
W ostatnim wywiadzie administratorzy strony internetowej Source.mapping.pl narzekali, iż mało osób interesuje się moddingiem silnika Source w Polsce, ale mimo to w tym tygodni na stronie pojawiło się sporo tutorialów. Można pochwalić twórców strony, bowiem przez trzy tygodnie istnienia ujrzeliśmy 40 tutorialów, żeby rozreklamować modding postanowiłem robić cotygodniowe podsumowanie dodanych tutorialów. Poniższy spis obejmuje tydzień 20-27.08.2005r.

[Codding] Tworzenie widoku trzeciej osoby
[Mapping] Jak stworzyć drzwi
[Mapping] Sceny w FacePoserze
[Mapping] Tło nieba
[Mapping] Deszcz
[Mapping] Optymalizacja, cz.2: FUNC_AREAPORTAL
[Mapping] Optymalizacja, cz.1: Textury SKIP / HINT
[Mapping] Tekstury narzędziowe
[Mapping] Wiatrak
[Mapping] Drzwi na kod
[Inne] Schemat pisania tutoriali na SMC
[Inne] Własna tekstura z użyciem vmtCreate


Zapraszam uczenia się lub zdobywania nowego doświadczenia.

Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj


Steam news
09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Oto najnowszy news wydany przez STEAM'a:

Fani zapewne pamiętają, że Blue Shift był wyposażony w "High Definition Pack", zestaw wysokiej jakości modeli wraz z innymi udoskonaleniami wizualnymi wobec oryginalnego silnika Half-Life. Złamaliśmy wiele nadgarstków, głowiąc się jak przenieść go do Steama, lecz ostatecznie udało nam sie dokonać tej trudnej sztuki - HD Pack dostaniecie od nas w przyszłym tygodniu.

Ponadto mamy zaszczyt zaprezentować Wam wkurzonego żołnieża Osi, biegnącego poprzez mapę "Flash" w Day of Defeat: Source. Już niedługo zagości, wraz ze swoją łopatą w Twojej liście Play Games (niestety trudno jest jednoznacznie wyznaczyć termin, więc wierzcie, że "niedługo").




Źródło: HalfLife2.pl Komentarze | Dodaj






 « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20  »   DALEJ » 


Data:



 :DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 16 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.163214 sek.