f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 16/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20  »   DALEJ » 


  Czwartek · 8 Września · 2005   -  [3] tematy

Half-Life 2: Game of the Year Edition
09·12·2004 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[2]
Half-Life 2: Game of the Year Edition jest już dostępna w przedsprzedaży. Gra została wydana w tej wersji ponieważ zdobyła 35 najważniejszych nagród komputerowych na całym świecie, w różnych konkursach. W pudełku znajdziemy:

  • Half-Life 2
  • HL2: Deathmatch
  • Half-Life: Source
  • Counter-Strike: Source
  • Gra można zamówić tutaj(klik!) za $49.99 lub 41.99E.



    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze[2] | Dodaj


    No More Room In Hell - Mapa City of Dawn
    09·12·2004 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy tego moda toczą ostrą walkę z twórcami modu D.E.A.D. o to, który mod o zombi okaże się lepszy. Na razie bliżej zakończenia prac jest No More Room In Hell, którzy dzisiaj chwalą nową mapą o nazwie Miasto Świtu, która ma być największą w całej grze. Mamy w niej uciekać przed hordą zombi, a w naszym podręcznym plecaku znajdziemy tylko... gaz łzawiący. Oto parę screenów z mapy:



    Oficjalna strona modyfikacji: www.nomoreroominhell.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


    Zadaj pytanie Valve odnośnie Lost Coast
    09·12·2004 - 08:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Rzecznik prasowy Valve, dobrze znany Doug Lombardi przyjął zaproszenie na przeprowadzenie z nim wywiadu przez serwis DrivenHeaven.com. Wywiad dotyczył będzie nowego levelu Lost Coast, a pytania przygotowane będą przez... graczy! Także my możemy zadać pytanie, wystarczy napisać je tutaj(klik!) w języku angielskim, a bardzo prawdopodobne, iż właśnie na nie odpowie Doug Lombardi.



    Źródło: Half-Life2.PL Komentarze | Dodaj




      Wtorek · 6 Września · 2005   -  [2] tematy

    GoldenEye - Aktualizacja
    09·12·2004 - 06:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Zespół pracujący nad modem GoldenEye pokazał na swojej stronie nowe obrazki. Przedstawiają one dwie mapy: Bunker i Egyptian: Enzo Matrix oraz model broni KF7 Soviet. Dodatkowo autorzy chwalą się, iż już w przyszłym tygodniu zakończą pracę nad wersją alpha i wezmą się ostro za bete. Oto wyżej wymienione obrazki:

    Mapa Bunker


    Mapa Egyptian: Enzo Matrix


    Model KF7 Soviet


    Oficjalna strona modu: www.goldeneyesource.com

    Źródło: Half-Life Fallout Komentarze | Dodaj


    Periculum - spory update
    09·12·2004 - 06:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modu Periculum wypuścili do sieci ogromny update zawierający międzi innymi koncepcje, rendery, screeny, audio i video. Przypomnijmy, iż Periculum to, jak piszą autorzy, akcja/przygoda/horror w jednym, czyli masa zabawy. Oto parę obrazków z aktualizacji:



    Całą aktualizację znajdziecie tutaj(klik!).
    Oficjalna strona modyfikacjiwww.scienceofhorror.com

    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj




      Poniedziałek · 5 Września · 2005   -  [2] tematy

    Dodgeball Alpha 5 - wydane
    09·12·2004 - 05:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Ten, jakże miły mod, doczekał się kolejnej wersji. Autorzy wyeliminowali parę błędów oraz pokazali screeny z naprawionej wersji oznaczonej numerkiem 5. Oto oficjalne oświadcznie:

    "Nowa odsłona zawiera wiele dodatków, które zmienią nieco gameplay, grafikę i stabilność gry, jednak najważniejszą poprawką, jaką możemy się Wam pochwalić, jest wyeliminowanie błędu z wysypywaniem się pamięci. Po miesiącach ciężkiej pracy, znaleźliśmy przyczynę błędu i wyeliminowaliśmy go."




    Nową wersje znajdziecie na oficjalnej stronie modyfikacji: www.dodgeball.xsystemmods.com

    Źródło: Half-Life2.PL Komentarze | Dodaj


    Minerva mod - Epizod 1
    09·12·2004 - 05:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze


    "Dwa biliony ludzi zginęło i nie zrobiłem nic"


    Tak brzmi tytułowe hasło pierwsze epizodu do Half-Life'a 2 o nazwie Minerva. Mod jest przeznaczony dla pojedynczego gracza, gdzie wcielimy się w jednego z ludzi, podczas gdy będzie trwała okupacja ziemi przez rządy Combine. Oczywiście to tylko jeden z kilku wątków jakie rozwijane są w trakcie gry. Na chwilę obecną dostępny jest tylko pierwszy poziom Minervy zatytułowany Metastasis:



    Epizod do ściągnięcia stąd(klik!).
    Oficjalna strona epizodu: www.hylobatidae.org/minerva

    Źródło: HL2 PifPaf Komentarze | Dodaj




      Niedziela · 4 Września · 2005   -  [2] tematy

    Dino Instinct - Update
    09·12·2004 - 04:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Czy przeniesiemy się do prehistorii jeszcze w tym roku? Wszystko zależy od twórców modyfikacji Dino Instinct, ale wydaje się, że tak. Do skończenia pozostało około 50-70 modeli oraz dokończenie kodu, niestety mod może być opóźniony przez dźwięk, bowiem dopiero wczoraj do zespołu modderów doszedł sound master. Autorzy piszą, że do skończenia została także jedna mapa - DI_Tropics. Dla zachęcenia dodam nowy screen z gry:



    Oficjalna strona modu: www.dinoinstinct.hl2files.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


    Dracten powraca
    09·12·2004 - 04:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Wszyscy myśleli, iż projekt umarł i nikomu nie chce się go ruszać. Jednak nie! Autorzy piszą, iż fani modyfikacji (podobno tacy istnieją) wysyłali im e-mail'e z pytania - Co jest z Dracten? Tym razem twórcy mają dobrą wiadomość - wracają! Przerwa była spowodowana słomianym zapałem modelerów, przez co w team'ie zostały tylko cztery osoby. Jednak znalazło się paru chętnych, którzy wzięli się od razu do roboty i tym sposobem skończony został sztuczny rozum wrogów. Dodatkowo dostaliśmy parę obrazków z renderami i koncepcjami.



    Oficjalna strona modu: www.dracten.hlgaming.com

    Źródło: HL2.ru Komentarze | Dodaj




      Sobota · 3 Września · 2005   -  [4] tematy

    Troy - Nowe informacje
    09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modu Troy zbliżają się powoli do zakończenia prac i wysłania modyfikacji w sieć. W grze zostaniemy przeniesie do mitycznej Troi, ale co tam będziemy robić, na razie nie wiadomo... Dodatkowo dostaliśmy trzy nowe obrazki z gry:



    To nie koniec, autorzy wypuścili film przedstawiający latanie spectatorem po mapie, naprawdę dużo solidnej roboty wykonali mapperzy z grafikami. Film do ściągnięcia stąd(klik!).

    Oficjalna strona modu: www.troymod.com

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


    Half-Life 2: Survivor - Pierwsze wzmianki
    09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Na corocznym konwencie fanów maszyn produkowanych przez firmę Taito odbywającym się w Japonii, po raz pierwszy zaprezentowany został Half-Life 2: Survivor, czyli odsłona legendarnego już fpp'eka na automaty. Wiele nie zostało pokazane, a jeszcze mniej trafiło do sieci, tylko cztery screeny, ale warto obejrzeć.



    Więcej informacji na temat gry znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej gry - www.hl2survivor.net

    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj


    Dystopia już 9 września!
    09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Autorzy modyfikacji Dystopia, zapowiadają wydanie moda już 9 września! Będzie to kolejny ukończony mod na silniku Source. Przypomnijmy, iż Dystopia, jest modyfikacją total conversion, owa gra przeniesie nas w świat matrixa, czyli wirtualny - cyberpunk'owy.



    Autorzy dodatkowo wypuścili minutowy filmik z gameplay'a gry. Do ściągnięcia stąd(klik!).

    Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


    Steam news
    09·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Najnowszy news z siedziby Valve informuje o postępnie prac, a raczej kończeniu prac nad Day of Defeat: Source. Autorzy informują, iż otrzymamy ten mod już we wrześniu, czyli niebawem! DoD będzie do ściągnięcia za pomocą Steam'a z kont silver i gold. Oto cały news w wersji angielskiej:

    Day of Defeat: Source will be released this month. While we're not quite ready to pin down the exact date of when it will be available to play, we are confident that it will happen in September. Once we do have an exact date and time for when the game will be activated, we'll let everyone know.

    There will be a period of one week at minimum during which people will be able to pre-order and preload the game via Steam, giving them the ability to unlock and play at the moment it is activated.
    Day of Defeat: Source will be available as an individual purchase via Steam, as well as part of the Counter-Strike: Source retail package that will be available at stores around the same time. Half-Life 2: Silver and Gold package customers will automatically be able to play.
    In the meantime, here are two of the player models from the game -- the Allied Rifleman and the Axis Panzerschreck.




    Źródło: Steam News Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 16 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.232571 sek.