f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Archiwum | Strona 12/112

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20  »   DALEJ » 


  Czwartek · 29 Września · 2005   -  [1] temat

Nowe produkty Valve w sklepach
10·12·2004 - 05:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Najnowsza wiadomość z obozu Valve mówi o rozpoczęciu wysyłki nowych programów do sklepów z grami. Od dziś na półkach sklepowych Ameryki Północnej zobaczymy Counter-Strike: Source oraz Half-Life: Anthology. W pierwszym pudełku znajdziemy oprócz CS'a, Half-Life 2: Deathmatch, a także nowe Day of Defeat: Source. W skład drugiego pudełka wchodzi jak sama nazwa mówi antologia gry, czyli oryginalna i jakże kultowa gra z dodatkami Blue Shift, Opposing Force oraz modyfikacją Team Fortress.

Źródło: Wirtualne Imperium G... Komentarze | Dodaj




  Środa · 28 Września · 2005   -  [3] tematy

Badge of Blood - Aktualizacja
10·12·2004 - 04:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Wojna Światów - tym terminem autorzy gry określają co znajdziemy w modyfikacji. Ziemie zaatakują wrogowie z bliźniaczej planety uzbrojenie technologicznie tak samo jak my. Walki będą bardzo wyrównane i tylko my będziemy mogli zakończyć to wojnę... w jaki sposób?

Twórcy wypuścili do sieci dwa obrazki, jeden przedstawia broń, którą przyjdzie eliminować nam wrogów, a druga to koncepcja dział, które będą umieszczone na pojazdach.



Oficjalna strona modu: www.badgeofblood.com

Źródło: HalfLife2.net Komentarze | Dodaj


Steam news
10·12·2004 - 04:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Zaraz po wypuszczeniu Day of Defeat: Source panowie z Valve naprawiają pominięte przez nich błędy. Tym razem update dotyczy również silnika Source oraz serwerów pod gry na tym engine.

Source Engine

  • Fixed some video cards being incorrectly set to DX9 when they should have been DX8. This would cause a significant performance problem for affected hardware
  • Changed refresh behavior of server browser. Old behavior was generating too much traffic when list was not open
  • Fixed bug where VAC would sometimes hold onto .dlls after a game had been shut down completely
  • Fixed a crash which could sometimes occur immediately after launching a game

    Day of Defeat: Source

  • Added the default mapcycle.txt to servers running Day of Defeat: Source
  • Fixed crash bug when using %s in your player name

    Source Dedicated Server

  • Fixed bug in dedicated server engine that incorrectly displayed their anti-cheat status (servers were showing as insecure, but were running in secure mode)

    Wszystkie zmiany zostaną pobrane przy kolejnym włączeniu STEAM'a.

    Źródło: Steam News Komentarze | Dodaj


  • Artykuł o Lost Coast
    10·12·2004 - 04:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Dzisiaj na naszej stronie pojawił się artykuł/kolumna o levelu The Lost Coast oraz o efekcie High Dynamic Range, ma on wyjaśnić wam, graczom, co znajdziecie po ściągnięciu tego darmowego levela ze STEAM'a. Oto fragment tekstu napisanego przez [FPP]Mozart'a.

    Czym właściwie będzie ten darmowy dodatek? The Lost Coast to wielka niewiadoma. Teoretycznie wiemy, czego się spodziewać, ale w praktyce co chwilę dostajemy nowe wiadomości na temat tego levela. Co jest prawdą, a co fałszem?


    Zapraszam do czytania i komentowania!

    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze | Dodaj




      Wtorek · 27 Września · 2005   -  [1] temat

    Day of Defeat: Source już jest!
    10·12·2004 - 03:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze[4]
    Od paru godzin w swoim STEAM'ie znajdziemy możliwość zakupienia lub aktywowania gry Day of Defeat: Source. Aby dostać możliwość pobiegania z bronią po frontach, gracze będą musieli wydać $19,95. Dla tych, którzy nie chcą ściągać gry przez internet pozostaje czekać, aż do pojawienia się w sklepach pudełka z tą grą oraz z Counter-Strike: Source.


    Co nowego? Przebudowane mapy na potrzebne silnika Source, poprawiona rozdzielczość tekstur, fizykę oraz zachowanie się broni, dodano efekty świetlne, bronie, dźwięki. Zmieniono również interfejs gracza.

    Źródło: f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e Komentarze[4] | Dodaj




      Poniedziałek · 26 Września · 2005   -  [1] temat

    Dystopia - konkurs na mape!
    10·12·2004 - 02:01 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modyfikacji Dystopia wraz z redaktorami serwisu HL2mapping.com postanowili ogłosić konkurs na mapę do najnowszej modyfikacji. Polega on na stworzeniu mapy do modu Dystopia. Do konkursu można zarejestrować się od 1 października, potrwa on trzy miesiące(przewiadziany koniec - 1 styczeń). Oto nagrody:

    1) $250 oraz T-shirt Dystopia

    2) $50 oraz T-shirt Dystopia

    Dodatkowo zostaniemy dopisani do działu "Autorzy gry", a nasze mapy dodane do map-packa, który zostanie wydany w styczniu.

    Oficjalna strona modu: www.dystopia-game.com

    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj




      Niedziela · 25 Września · 2005   -  [2] tematy

    Gang-Life - Powitanie!
    10·12·2004 - 01:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Twórcy modyfikacji Gang-Life nie dawno stwierdzili, iż silnik Call of Duty im nie wystarczy i muszą przenieść się na Source. Jak pomyśleli, tak zrobili i już dziś możemy obejrzeć pierwsze obrazki z wersji na nowym silniku. Są to modele gangsterów i chuliganów, teraz autorzy biorą się za animacje i skiny tych panów.



    Oficjalna strona modu: www.gang-life.com

    Źródło: PlanetHalfLife Komentarze | Dodaj


    Start konkursu SMC-Mapping Edycja 1
    10·12·2004 - 01:02 - [FPP]Mozart - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Pierwszy konkurs na mapę stworzoną na silniku Source rozpoczęty! Organizatorami są twórcy serwisu Source.mapping.pl. Szczegóły poniżej.

    Gra: Counter-Strike: Source
    Mapa: aim_ (mała mapa gdzie niema miejsca na bombę ani zakładników, zabawa polega na ćwiczeniu celności i refleksu)
    Temat mapy: Rzeczka
    Czas: 72h (3 dni)
    Start czasu: Niedziela 25.09.2005 godz. 20:00
    Nagrody:
    1st - Wymyślanie tematu następnej edycji konkursu, ranga na forum, i wreszcie ... RESPECT
    2st i 3st - Będziesz wymieniony w newsie, na koniec konkursu i może coś jeszce wymyślimy, ale tu chodzi głównie o satysfakcje

    Lista Uczestników: W konkursie weźmie udział ten, kto odda mape na czas.

    Wyjaśnienie tematu: Mapa aim_ gdzie CT od Terro oddzieleni są rzeczką, całość rozgrywa się na świeżym powietrzu, po obu stronach rzeczki może być już, co chcecie, byle by to było na świerzym powietrzu.

    Kiedy skończysz robić mapę wejdź na forum do tego wątku i napisz posta z min 3 max 5 screenami, z mapą w załączniku i najlepiej krótkim opisem mapy, każdy może oddać tylko jedną mape. Chcę też dodać, że niedozwolone jest kopiowanie części map, mapa powinna być w całości zrobiona przez siebie. Mapy przestaną być przyjmowane w środę godz. 20:00 tak, więc radzę wysłać mape minimum godzinę przed, by w razie kłopotów jeszcze się uratować.

    Co robimy w razie kłopotów?
    1) Przede wszystkim, gdy nie możemy wysłać mapy jako załącznik posta wysyłamy treść posta i mape w załączniku na mail [email protected]. Jeżeli mail do dojdzie, a godzina otrzymania nie będzie pokazywała godziny późniejszej niż 20:00 mapa jest przyjmowana do konkursu, a ja już będę starał się udostępnić ją innym użytkownikom.
    2) Jeżeli maila też nie możemy wysłać ostatnią deską ratunku jest napisanie do mnie na GG 1321149 i wtedy już coś może poradzimy.

    Źródło: Source.mapping.pl Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 16 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.123700 sek.