f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Blue Shift | Solucja cz....

Blue Shift

Solucja cz.3

FOCAL POINT
Ach nie ma to jak zapach Xen o poranku...

Musisz wejść na ten wiadukt(?). Za tobą są głazy po których możesz na niego wskoczyć. Idź do tej drugiej groty. Tam znajdziesz to kłujące drzewo. Tuż koło niego jest wejście do małego tunelu zablokowane siatką. Pozbądź się jej strzałem z którejś broni i właź szybko bo inaczej zostaniesz podziurkowany. Zapal latarkę i ruszaj...

Dojdziesz do kolejnego pomieszczenia. I znowu wejście do tunelu obok drzewka (po lewej), i z początku niewidoczne za kamieniem po prawej. Wchodź do tego po prawej.

Na rozstaju. Skręć w prawo.

Kolejna grota. Prosto (jedyna droga).

Powinieneś się znaleźć w większej grocie z paroma kłującymi drzewkami i schowanym Bullsquidem. Jest kilka wejść do tunelów ale ty idź tym co jest na podwyższeniu, na końcu pomieszczenia.

Kolejny rozstaj i znowu w prawo.

Jeżeli znajdujesz się w grocie z wiszącymi Barnacle i wielkim szlamem po środku to znaczy, że dobrze poszedłeś. Po lewej masz kolejny tunel a po prawej regenerującą kałużę.

Wychodzisz na zewnątrz. Musisz przeskakując przez zawieszone w powietrzu skały dotrzeć na drugą stronę. Skały są tak ustawione, że na każdą musisz wskoczyć. Jeżeli spadasz, to postaraj się skakać z rozbiegu jak najpóźniej się odbijając. I podkurczaj nogi (w czasie skoku wciśnij kucanie i trzymaj).

Doskocz do tej środkowej skały z zieloną kałużą. Stań w niej i poczekaj. Najpierw dostaniesz 3 Slave'ów. Potem obcy przewróci wysoki słup. Idź po tym słupie. Tam za tymi głazami jest zejście na dół (za siatką).

Spadniesz do szlamu. Idź tunelem. Będziesz musiał zanurkować i wypłynąć później na górę. Kolejna większa grota, na pewno zauważysz wodospad.

Spadnij na dół. Podskocz na błonie do wodospadu który jest naprzeciwko. Idąc tamtym tunelem znowu spadniesz do rzeki. Idź na prawo, w górę rzeki. Będziesz musiał się powspinać. Za pomocą błony wskocz na wystającą półkę (widać na niej drzewo kolcowe).
Wygląda na to, że w końcu to znalazłeś. Najpierw obejdź cały teren. Teraz zapisz stan gry i najpierw włącz generator. Po chwili otworzy się panel sterowania. Ustaw pokrętłami wskazówki na czerwonych polach. Do tego jeszcze musi się zaświecić zielona kontrolka. Jeżeli nie chcesz walczyć z całą armią obcych to nie czekaj i biegnij szybko do tunelu z urządzeniami. Tam będzie Alien Slave na którego zwali się skała. Wskakuj na nią, u góry masz wyjście.

Poruszaj się cały czas przed siebie, nie zatrzymuj się (no chyba żeby zregenerować się w kałuży, która jest po drodze). Jeżeli dotarłeś z powrotem do wiaduktu, wskakuj do portalu. Postaraj się nie spudłować...

Witaj znowu Calhoun. Niestety profesor ma dla ciebie jeszcze jedno zadanie. Wskaże ci windę do której masz wejść. Powodzenia....

POWER STRUGGLE
Zjedź na dół. Wyjdź z windy i idź na prawo, wjedź platformą na górę. Zobaczysz, że niestety sam będziesz musiał skombinować akumulator. Idź z powrotem. Otworzy się śluza i będziesz miał towarzystwo. Wchodź tam i ostrożnie się poruszaj. Powinieneś odnaleźć most (screen).

Przejdź przez most, potem znajdziesz się w pomieszczeniu z drabiną. Wejdź po niej i skieruj się w prawo.

Hmm... ładunek na drzwiach i detonator. Tylko, że kabel zerwany. Zastanów się jakbyś mógł mimo wszystko zdetonować te drzwi?
Może powinieneś jakoś połączyć ten kabel?

Dobrze się rozejrzyj.

Niedaleko, w rogu jest metalowa puszka. Najpierw uwolnij ją (rozbij łomem drewniane skrzynki) a potem ustaw tak aby stykała się z dwoma końcówkami kabla. Teraz do detonatora...

Odnajdź najpierw zawór opuszczający ciecz chłodzącą (Coolant Pump). Gdy poziom cieczy spadnie udaj się do pobliskiej windy. Jesteś już na dole? Most jest zerwany, a gdy będziesz u góry będziesz musiał się przedostać na drugą stronę. Zastanów się po co tu tyle tych beczek?

Zauważ, że beczki pływają i unoszą się cały czas na poziomie cieczy.

Ustaw beczki (co najmniej 2) tak abyś mógł przez nie przeskoczyć na drugą stronę. Powinno to wyglądać mniej więcej tak jak na screenie 14.

Teraz z powrotem do miejsca gdzie były te drzwi z ładunkiem. Pójdź w lewo i zobacz czy dasz radę przeskoczyć (no ale najpierw pozabijaj wszystkich).

Jeżeli już dotarłeś do tego miejsca, to przedostań się przez te skrzynie wskocz na nie) do drzwi . Znajdź Control Room. Tam masz dwa włączniki. Teraz zasuwaj z powrotem drogą którą tu przyszedłeś. Jeżeli masz problem z przejśćiem tych gratów (screen 15), to pamiętaj aby nie schodzić na dół tylko zeskoczyć z góry na puszkę a z niej na skrzynie.

Znowu jesteś przy moście, tylko że teraz działa. Uruchom go (powinien wjechać na górę).

Widać tu akumulator który musisz naładować. Poczekaj aż ochroniarz usunie ci się z drogi i dawaj to do Power Cell Charging Station .Kłapnij w guzik. Naprzeciwko masz windę. Pchnij do niej akumulator i znowu przycisk. Poszło...

Teraz przez drzwi Elevator Acces i do windy na górę (tą którą wskazał ci Rossenberg).

A LEAP OF FAITH

Znowu się zobaczysz z profesorem. Teraz po prostu musicie się wszyscy stąd wydostać. Słuchaj poleceń Rossenberga. Powinieneś sobie poradzić. Wchodzisz jako ostatni do portalu. Ale... o nie.... co się z tobą dzieje?!...



 «  Back 










--------------------------------------
Author: [FPP]MephiR
Last modified: 08·12·2003 - 06:01



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Sunday · 12 Mai · 2024
Page generated in 0.110441 sec.