f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Fishbone (17...

Wywiady

Fishbone (17.01.2002)

Szefem, twórca, pomysłodawcą moda Radioactive !

Podstawowe pytanie, napisz coś o sobie. Skąd jesteś? Co robisz? Itd.
Mieszkam w Sycowie, mała mieścina w województwie dolnośląskim. Nazywam się Michał Czaplak, a ukrywam się pod pseudonimem Fishbone.
Skąd wziąłeś pomysł na stworzenie własnego moda?
Hmm... Gdzieś na południu Ekwadoru... Tfu! Co za bzdury tu wypisuję! Gdzieś w październiku (chyba), zostałem deportowany z PTB 2000 Team... Chciałem wtedy dalej coś robić. Nie dlatego, że mnie wywalili, ale dlatego, że naprawdę mnie do tego ciągnęło. Szybko zrobiłem stronkę, wysłałem kilka listów i tak się zaczęło. Myślałem, ze będą problemy z serwerem, ale dość szybko go znalazłem. Chyba nie muszę mówić, że jest to fpp.pl? ;) Dalej zacząłem martwić się o ludzi, ale sam się zdziwiłem, dość szybko team się skompletował... Trzeba naszą grupę było nazwać... Dziś działamy pod szyldem "machine studios".
Początkową część fabuły już znamy. Możesz nam powiedzieć coś o niej więcej? Jacy wrogowie, jakie lokacje na nas czekają?
Jak już wszyscy zdążyli się zorientować, to głównym bohaterem będzie niejaki Cliff Burton - mieszkaniec Austin, któremu Alicja zabierze sporo czasu. W pierwszej części na szukanie pewnego admirała... A w drugiej na rozprawieniu się z pewnymi panami, którzy chyba występowali w filmach z obcymi... Tak więc odwiedzi zniszczone schrony, w poszukiwaniu dysków z danymi, przemierzy kopalnie rozciągające się pod górami, przypomni sobie stare znajomości w światku przestępczym post nuklearnych metropolii... Jak i odwiedzi stare porty czy wysadzi w powietrze kilka obiektów. Dalej czekają go interesujące przejażdżki kolejką górską pod ostrzałem, ratowanie kolegi z rąk oprychów, oraz wreszcie pozbycie się pewnego dobrze skrytego ośrodku badawczego... Jednak ważniejszą sprawę - dlaczego - pozostawiam do dnia premiery. Sądzę, że nikt się nie zawiedzie, bo już teraz fabuła jest interesująca, a być może jeszcze dodam kilka lokacji... Z wrogami to trochę inna sprawa. Są już z góry ustaleni. Mogę powiedzieć, że będzie na początku tępił robactwo, jak i trochę większe kreatury. Dalej natrafi na mafiosów, którzy za Cliff-em raczej nie przepadają. Później zaczynają się schody i będzie stawiał czoło regularnemu wojsku, jak i płatnym zabójcom. Kiedy i to go nie rusza, to zaczniemy przerabiać żelastwo na pojedyncze śrubki. Na sam koniec może mieć problem, bo natrafi na panów którzy... Hmm... Ale nie, to ma być niespodzianka.
Czy możesz nam już powiedzieć, jakie są twoje przewidywania co do wielkości moda? Będzie większy niż 50 mb'a?
Niestety chyba tak. 50 MB to chyba minimum jakie może zająć... No cóż, wszystkie dźwięki, modele, mapy, to dużo zajmuje. Poniżej 50 raczej nie zejdę, ale postaram się zrobić to tak, żeby zajmowało naprawdę mało...
Powiedz coś o broniach, które będą zawarte.
Z przyjemnością :). Praktycznie wszystkie będą nowe. Można będzie postrzelać "zabawkami" dostępnymi już dziś, jak i całkiem innowacyjnymi, przynoszącymi na myśl egon. Więc, można będzie postrzelać pistoletami 9mm jak i .45 cala. Później można już zacząć prowadzić ogień ciągły z karabinków maszynowych. Z bliższej odległości możemy swoich przyjaciół potraktować półautomatycznym shotgunem. Do tego dochodzi cięższy oręż w stylu FN FAL, czy minigun-a. Także coś dla sniperów coś się znajdzie... Co do futurystycznych broni, to znajdziemy pistolet laserowy i sztucer plazmowy (jak to się ładuje...). Do tego dochodzą granaty i nóż, którym nie pogardziłby żaden rzeźnik. Takiego asortymentu nie miał nawet pan G. Freeman...
Czy w modzie będzie zawarty tryb multiplayer?
Na razie zakładam singla. O multiplayu raczej nie myślałem. Chciałbym coś tam umieścić. Jeśli uwiniemy się szybko z singlem, to może dorobimy multiplaya. W takim wypadku w m-playerze umieściłbym coś więcej niż DM. Może CTF, albo jeszcze jakąś inną wariację. Mam nawet kilka pomysłów. Np. Assault. Kto grał UT to wie czego się może spodziewać... Dla tych którzy nie grali: na mapie są 2 drużyny. Jedna ma przez określony czas bronić swojej "bazy", a druga ją np. zniszczyć. Czemu wyraz baza jest w cudzysłowiu? Dlatego, że czasem "bazą" jest pociąg, statek, czy działo dalekosiężne. I znów - kto grał ten wie :). Powiem tylko, że czegoś takiego można się będzie spodziewać w Radioactive.
Teraz pytanie z innej półki :). Całość przedstawisz w wersji polskiej czy angielskiej?
W obu. Nie wiem w której najpierw, może obie na raz, ale MOD będzie w obu wersjach językowych. Wszystko postaram się opatrzyć dialogami (do obu wersji).Wszystkie napisy w menu czy coś w tym stylu też będzie przetłumaczone.
Na kiedy przewidujesz premierę?
Premiera... No chyba nadszedł czas na powiezienie czegoś w tej sprawie... Myślę o terminie... 20.04.2002. Na razie. Finalna wersja MOD-a. Po testach. Być może dużo się pomyliłem w obliczeniach i będzie to trochę inny termin, ale bądźmy optymistami! Oby jak najszybciej!
Dzięki za wywiad i życzę, żebyś skończył wszystko jak najszybciej :)
C'Ya







 + ADD NEW SUBJECT 




--------------------------------------
Author: [FPP]ex00
Last modified: 08·12·2003 - 07:00



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Wednesday · 24 April · 2024
Page generated in 0.073024 sec.