f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


halflife.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e | Yogi (27.04....

Wywiady

Yogi (27.04.2005)

Yogi (27.04.2005) Admin HL2DM w ClanBase

Witam. Na początek opowiedz trochę o sobie i o tym co robisz.

Cześć nazywam się Grzegorz 'YoGi' Gruszecki. Mam 20 lat, pochodzę z Gdańska, tutaj również uczęszczam do technikum. Na co dzień bawię się w newsy na stronie klanowej Team-Pentagram, w dziale Half-Life2. Od czasu do czasu również sędziuje jakiś mecz w Clanbase Spring Cup 2005. Wcześniej pisałem w takich serwisach jak: www.Half-Life2.PL oraz www.Counter-Strike.PL



Na czym polega sędziowanie meczów w CB?

Jako, że Half-Life2 DM nie jest supportowany przez SourceTV ani żaden tego typu program moja rola sprowadza się tylko do zabrania screenów od wszystkich graczy oraz ewentualnie demek jeśli ktoś życzy sobie abym je obejrzał. Później pozostaje już tylko zrobić raport z meczu, walnąć jakiegoś prostego news'a na stronie CB i gotowe ^_^ .



Zdarzają się problemy np. skargi,cheaty?

Jak na razie problemów z cheatami jest bardzo mało - brak jakiegokolwiek antycheat'a oraz możliwości śledzenia zmagań przez SourceTV powoduje, iż potencjalnego cheatera bardzo trudno jest namierzyć. Niedawno (1/4 finalu Spring Cup'a) klan, w którym gra 2-óch polskich zawodników niestety nie mógł wystawić pełnego składu i pytali czy mogą grać w 3 - naturalnie ode mnie to nie zależy, więc spytałem przeciwników - oni niestety się nie zgodzili i w Cupie skończył się polski akcent. Ogólnie jednak turniej przebiega prawidłowo, bez skarg i poślizgów.



Czerpiesz z tej pracy jakieś zyski?

Nie. Team-Pentagram co prawda zwraca kasę wydaną na podróż np. na Lan'a ale tylko wtedy, gdy prowadzę jakąś relację. Na co dzień wszystko co robie jest nieodpłatne.



Lubisz tę robotę, czy może stała się ona już tylko nudnym obowiązkiem?

W miarę upływu czasu staje się to niestety coraz nudniejsze i monotonne - ile można robić to samo. Z czasem każdy by się poddał. Jednak sprawa z Team-Pentagram jest o tyle fajna, że poza newsami o Half-Life2 od czasu do czasu wpadnie jakiś konkursik, czy też artykuł o sprzęcie. W razie braku informacji o Half-Life2 - a tych jest coraz mniej (nie liczę oczywiście newsów o nowych renderach itp.) - pozostają jeszcze newsy o nowościach, zmianach w klanie. Z drugiej strony jednak, jeśli jest mało newsów o Half-Life2 to ja mam po prostu czas wolny dla siebie. Generalnie do pisania nikt mnie nie zmusza, a i nie przejmują się za bardzo brakiem newsów o HL2 przez jakiś czas. Jednym słowem luzik.



Przejdźmy na tematy o scenie HL2. Dlaczego w Polsce jest taka mała? Dobrych graczy jest tylu ile palców u jedenj dłoni.

Faktycznie, scena w Polsce jest koszmarnie mała. Jednak scena ogólnoświatowa nie jest wcale taka duża jakby się mogło wydawać. Prawdopodobnie spowodowane jest to większym zainteresowaniem CS:Source niż HL2. Generalnie większość osób kupiła tą grę właśnie po to, aby uaktywnić Counter-Strike: Source. A sam Half-Life2 to gra na kilka wieczorów jeśli się człowiek nudzi. Dodatkową przyczyną takiego stanu rzeczy jest bardzo mała ilość dobrych map do gry w HL2DM. Mimo, iż niedawno dodano 4 nowe mapy to i tak grywalne są tylko te dwie, które mieliśmy na samym początku.



Czyli HL2 nie był tworzony z myślą o Multiplayerze?

Nie - od samego początku twórcy gry utwierdzali nas w przekonaniu, iz gra nie będzie posiadała trybu gry wieloosobowej. HL2DM doszedł jako osobny addon kilka tygodni po premierze gry, Valve nie chciało już chyba otrzymywać kilkudziesięciu maili dziennie z zapytaniami "dlaczego nie ma multi". W prawdzie istniała wcześniej możliwość uruchomienia gry po sieci, jednak ograniczało się to do tryby cooperative i nie działało tak jak byśmy tego oczekiwali. Ogólnie rzecz biorąc trybem gry wieloosobowej w Half-Life2 miał zajmować się najpopularniejszy shooter ostatnich lat - Counter-Strike przepisany na silnik graficzny Source.



Nieoficjalnie mówi się jednak o NationsCup’ie w HL2DM, ponoć Anglia szykuję już reprezentacje. Wiesz coś na ten temat?

Jak na razie nic mi na ten temat nie wiadomo.



Dziękuje bardzo za wywiad :)




Subject Author Date  
Gr8 wywiad :D
Dita 05·12·2004-05:00  


 + ADD NEW SUBJECT 




--------------------------------------
Author: [FPP]Mozart
Last modified: 05·12·2004 - 04:02



 : PRINT 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Wednesday · 24 April · 2024
Page generated in 0.076201 sec.