f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e http://halflife.fpp.pl |
||||
Blue Shift Solucja Oto macie przed sobą kompletny sposób przejścia Half Life: Blue Shift. Proponuję jednak jak najmniej używać tego opisu, bo zepsujecie sobie zabawę. Słowa te kieruję w szczególności do starych wyjadaczy, którzy przechodzili HL i HL: Op4 po n razy. Mi zajęło przejście Blue Shifta (na średnim poziomie trudności) trochę ponad 2 godziny. A to tylko dlatego, że jest parę trudniejszych zagadek. Gdybym chciał iść według tego lub innego opisu to pewnie ukończyłbym BS'a w 30 min. (a może i mniej!) Z tego powodu starałem się pisać w taki sposób, aby najpierw tylko was nakierować na jakiś problem. Dlatego jeżeli widzicie pytanie: "jak mógłbyś się tam dostać?" to najpierw popróbuj, a jeżeli dalej nie wiesz to dopiero wtedy przeczytaj dalej. Gra zaczyna się trochę przudługawym wstępem w pociągu. Wszystko fajne, ale przecież takie coś już było w Half Life. Nic to, porozglądaj się trochę, później poczytaj pojawiające się informacje. Witaj w pracy B.Calhoun! INSECURITY Wysiadaj z pociągu i poczekaj. W między czasie gdy ochroniarz próbuje otworzyć ci drzwi zobacz kto nadjeżdża. Ok, jeżeli już jesteś w środku zasuwaj wzdłuż zielonej linii. Następnie odnajdź linię czerwoną Personnel Facilities. Dojdziesz do szatni, znajdź swoją szafkę i zabierz kamizelkę. Teraz z powrotem i dalej wzdłuż linii niebieskiej Armory (wchodź do windy). Podejdź do faceta w okienku. Da ci broń, jak masz ochotę to idź poćwicz strzelanie (przy okazji będziesz mógł zabrać trochę amunicji). Wróć się do miejsca gdzie zaczynałeś. Teraz ochroniarz otworzy ci drzwi (czerwona linia H-E Particle Labs). Dojdziesz do grupki osób próbujących naprawić komputer. Poczekaj chwilę i zobacz jak im pójdzie. W drogę. Od profesora czytającego gazetę dowiesz się, że pociąg do sektora G nie przyjedzie. Trzeba będzie pójść piechotą. Znajdź drabinkę pod tabliczką Maintenance Acces. Potem przez drzwi i na dół. Po prawej za kratą masz włącznik prądu. Wiesz co masz z nim zrobić. Następnie odsuń beczkę od drzwi i wchodź. Tuż za nimi masz włącznik światła. Dojdziesz do przejścia. Poczekaj aż przejedzie pociąg i dopiero wtedy opuść most (przyciskiem). Jedyna droga prowadzi do głównej windy sektora G. Wejdź i wciśnij któreś piętro (naukowcy nie mają odpowiedniego dostępu). A potem patrz i słuchaj... DUTY CALLS Weź łom i porozwalaj sobie skrzynki. Na dole są drzwi z elektrycznym zamkiem. Od zamka odchodzą dwa kable, jeżeli dowiesz się gdzie idą, może będziesz mógł go wyłączyć... Rozwalając wszystkie skrzynie dojdziesz do pomieszczenia w którym słychać dźwięk transformatora. Kable dochodzą do skrzynki którą należy rozwalić. Drzwi na dole są już otwarte. Jedyne możliwe wyjście jest za kratami zablokowanymi przez beczki. Nie schodź jeszcze na dół. Znajdź takie miejsce z którego mógłbyś strzelić w te czerwone baryłki. Wchodź przez dziurę. Jak znajdziesz wiszącą windę, to na nią wchodź ale najpierw wciśnij przycisk.
Górą dotrzesz do miejsca gdzie zaatakują ciebie Slave'y. Gdy się ich pozbędziesz znajdź drabinkę po prawej stronie (B-03).
W pomieszczeniu z wiszącymi Barnacle daj nura do wody. Znajdź zawór i przekręć go. Gdy podniesie się poziom wody będziesz mógł spokojnie wyjść na suchy ląd. Nie zapomnij wziąć shotguna. Gdy będziesz znajdował się w pomieszczeniu z przełącznikiem uruchom go i wyskocz przez okienko. W pobliżu znajduje się winda na górę, załatw Slave'ów. Znajdziesz wybuchającą skrzynkę. Ciekawe po co ci ona? Pchnij ją na dół i spokojnie poczekaj. Znowu skok do kanału, tym razem możesz bezpiecznie (prawie) przepłynąć... « Wstecz Dalej » -------------------------------------- Aktualizacja: 08·12·2003 - 03:01 |
||||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
||||
Wyrukowano dnia 2024-04-24, 06:23, z
172.69.7.88 (172.69.7.88) Strona dostępna online pod adresem: http://halflife.fpp.pl/?pl:pages:show:240::: DRUKUJ | Powrót |