f·p·p · h·a·l·f·l·i·f·e http://halflife.fpp.pl |
|||
Blue Shift Wstęp Co to jest Blue Shift? Opinie o Blue Shift są różne, wielu uważa ten epizod za krótki i nudnawy chociaż Gearbox zapewnia, że przejście BS zajmie więcej czasu niż Op4. Zebrał też trochę dobrych recenzji, ale nie było takiego zachwytu jak w przypadku Opposing Force. Prawda jednak jest taka, że każdy prawdziwy fan Half Life i Opposing Force i tak kupi Blue Shift'a, bez znaczenia czy dostał złe, czy dobre oceny. Jeżeli jednak nie grałeś wcześniej w Half Life, a nie wiesz czy kupować Blue Shift, to zmień najpierw ten błąd życiowy (i załatw sobie Half Life), a dopiero potem przejdź do Blue Shift'a. Pierwsze wrażenia Tradycyjnie odpaliłem najpierw Hazard Course. I tu pierwsze rozczarowanie - jest to praktycznie (poza paroma szczegółami) niezmieniony kurs z Half Life. Drugim zaskoczeniem był brak trybu multiplayer (zastrzelcie, ale za pierwszym razem nie zauważyłem). Dostajemy jedynie ten 32 osobowy tryb Capture The Flag w Opposing Force, ale grałem w niego już wcześniej! A sama gra? Zaczyna się (znowu) trochę przydługawym wstępem w pociągu. Dobrze, że chociaż otoczenie zmienili. No i można zobaczyć ten słynny trik z posadzką w której widać odbicie (engine Half Life nie umożliwia zrobienie czegoś takiego!). Dopiero później gdy zobaczyłem Gordona jadącego do pracy podskoczyło mi ciśnienie. Zaraz się zacznie! Chociaż sam motyw rozpoczęcia się rozróby był ciekawy, gra przez pierwsze chwile wydaje się nudna. Może dlatego, że tyle już widziałem. Dopiero w połowie wszystko się rozkręca. Pojawiło się kilka nowych elementów których jednak jeszcze nie widziałem (jak naprzykład akcja z doktorem Rossenbergiem). Kilka zagadek było naprawdę ciekawych i dość zaskakujących. Ale szybko okazało się, że to już koniec. Koniec?!?! Żadnego bosa? Choć samo zakończenie było jak zwykle zaskakujące (ale nie aż tak bardzo), to bardziej było zaskakujące, że to JUŻ JEST KONIEC. Większość dobrych modów robionych przez kolegów z podwórka jest dłuższa (no ale może nie jest aż tak wciągająca). No i ten definition pak podmieniający modele. Spodziewałem się czegoś lepszego. Half Life: Blue Shift przeszedłem w 2 godziny (na średnim poziomie trudności), ale mimo wszystko nie uważam, że to był czas stracony. I wszystkim kochającym Half Life jeszcze raz polecam kupno Blue Shifta. Dowiemy się z niego o wielu rzeczach mających miejsce w Black Mesa. Możemy jeszcze raz tam powrócić, to nie jest wystarczający powód? BS będzie sprzedawany w cenie 99zł, i dla tych którzy jakimś cudem nie grali w Opposing Force jest to naprawdę opłacalny zakup. Co nowego?
Info Tryb Gry: single/multiplayer(???) Tryb Multiplayer: Raczej nie ma ;) Wymagania wiekowe: 12+ Nośnik: 1CD Wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Data wydania: 14 czerwiec 2001 Data wydania w Polsce: 29 czerwiec 2001 (Play-it) Oficjalna strona: http://www.sierrastudios.com/games/hl-blueshift/ Producent: Gearbox Software Wydawca: Sierra Inc. Dalej » -------------------------------------- Aktualizacja: 08·12·2003 - 00:01 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-03-29, 16:06, z
172.71.222.217 (172.71.222.217) Strona dostępna online pod adresem: http://halflife.fpp.pl/?pl:pages:show:200::: DRUKUJ | Powrót |